niedziela, 26 lipca 2015

Tangle Teezer - Recenzja

Cześć! 
Dziś przychodzę do Was z recenzją szczotki Tangle Teezer.  Jest to bardzo fajna szczotka, która świetnie rozczesuję włosy. Zobaczcie sami: 


Zdjęcie nie zostało zrobione na moich włosach. Jak widzicie bardzo ładny efekt. 

O szczotce: 
 Cały sekret jej niesamowitego działania kryje się w nietypowych ząbkach  – bardzo elastycznych i jakby miękkich, które prześlizgują się po włosach nie wyrywając ich. 
Tylko u mnie na włosach trochę ich wyrywa, bo mam bardzo słabe włosy... (jeśli macie jakiś produkt napiszcie w komentarzach.) 
Tak wygląda moja szczotka. Jest śliczna, ale już pomału z jej ząbkami dzieje się tak:
Ząbki się wykrzywiają.. (zdjęcie z internetu) 
To jest wielki minus tego, bo nie mam tej szczotki nawet roku, a już się wykrzywia... 
Szczotka jest idealna zarówno do długich włosów jak i do krótkich. 
Idealna dla kobiety i mężczyzny. 

Polecam szczotkę. Jest świetna. 

Zapraszam do komentowania i obserwowania. :) 
Do zobaczenia! 

3 komentarze:

  1. Mam ją faktycznie jest świetna ale właśnie te wykrzywiające się ząbki to jej największy minus :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No. Te ząbki to bardzo wielki minus.. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoją od świąt. Codziennie jest ze mną, w plecaku, torebce, domu i nic się z nią nie dzieje :D
    http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń