sobota, 25 lipca 2015

TAG - Poznaj mnie lepiej.

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z  Tagiem. Chciałabym, żebyście mnie poznali lepiej, dlatego to piszę.
Więc bez większego wstępu zaczynamy. :D

1.Jak masz na imię?
Nazywam się Kasia. :D
2.Ile masz lat ? 
16. 
3. Co w sobie lubisz najbardziej? (charakter lub wygląd)
Swoje włosy.! Nie przetłuszczają się tak szybko. Lubię swoją śmiałość, to że się nie wstydzę. 
4. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?
Hmm.. Zębów.! Są trochę krzywe. :) 
5. Twój ulubiony kolor?
Fioletowy, biały, czarny.! <---- Najlepsze kolory świata.! 
6. Masz rodzeństwo?
Młodszego brata (y) 
7. Moje hobby to: 
Taniec! <3 
8. Malujesz się?
Oczywiście.! 
9. Kim jesteś z zawodu/studiujesz (jak tak to co)? 
Chodzę do 3 gim, więc nie. ;) 
10. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Modelka. Tak mi mama powiedziała, to było chyba jak miałam 3, 4 lata. 
11.  Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Bluzy! Kocham je i tylko je.
12. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Sinsay, H&M, New Yorker
13. O której zazwyczaj wstajesz/kładziesz się spać?
Zazwyczaj wstaję o 8-9 (wakacje) A kładę się ok. 23. :D
14. Masz tatuaż? 
Nie i raczej nie będę mieć. 
15. Piercing?
Nie. 
16. Jak dużo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Od 30min do 1 godziny. 
17. Czy jesteś w związku ?
Jestem w związku z wolnością. ! (Nie nie jestem)
18. Mieszkasz w domu, czy w mieszkaniu?
Na razie w domu, ale jak będę mieć 19-20 lat to się wyprowadzam do mieszkania. 


A to moje zdjęcie;
Zapraszam na inne posty. Do zobaczenia!


3 komentarze:

  1. Też lubię sklep Sinsay i też nigdy nie zdecyduję się na tatuaż i piercing :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Według mnie tatuaże są brzydkie... A piercing taki sobie.

      Usuń
  2. Boże gratuluję rozumu jak.można wstawiać nie swoje zdjęcia i pisać że to niby ty. No kurde na pewno nie jesteś aż tak brzydka a tym co robisz pokazujesz tylko swoją głupotę

    OdpowiedzUsuń